#55 Joe Dirt


Joe Dirt handlar om Joe, en kille som vid unga år blev ”bortglömd” av sin familj när de var och besökte grand canyon! Sen när han återberättar om sitt sökande efter sin familj i radio blir han helt plötsligt världsberömd då alla blir rörda av hans historia. Hur de går och om han finner sin familj, de får ni såklart lista ut själva! (aka. see the movie!)

Jonatan Friberg

Originaltitel: Joe Dirt
Genre:
Komedi, Äventyr
Regissör:
Dennie Gordon
Utgivningsår:
2001
Produktionsland:
USA
Längd:
91min

6 kommentarer

Filed under Äventyr, Familjefilm, Komedi

6 responses to “#55 Joe Dirt

  1. Monica

    Jag skulle tycka att det varit kul ifall vi läsare får ge filmerna betyg och visa vad vi tycker om dem

  2. Hampus

    Monica och Shayan, nu har jag fixat det!

  3. Heregud, en skitfilm till rekommenderades? Varför ”måste” jag se den här? Står ingenting om varför det är en givande film. Såg lite av den en gång, och tyckte det jag såg var riktigt kasst!

Kommentera

